Jasangarritasunaren aldeko ingurumen plangintzari laguntzea
urrian onartua
azaroan onartua
abenduan onartua

2011n, enpresa handien eta Eusko Jaurlaritzaren arteko lankidetza marko batean sortutako itun publiko-pribatua ekonomia zirkularreko proiektu berritzaileak garatzeko, ezagutza sortzeko eta Euskadiko industria sarera transferitzeko, Ihobe Idazkaritza Teknikotzat duela.

Basque Ecodesign Centerreko kideak:

euskal enpresa

enplegu

enpresa hornitzaile

Euskadiko ekonomia zirkularraren zerbitzu aurreratuen zentroa kudeatzen dugu, Eusko Jaurlaritzaren, Bilboko Udalaren, Deustuko Unibertsitatearen, Euskal Herriko Unibertsitatearen (UPV/EHU), Mondragon Unibertsitatearen, Euskadiko LHren Ikerketa Aplikatuko Zentroaren (Tknika) eta Novia Salcedo Fundazioaren lankidetza publiko-pribatuaren emaitza.

Basque Circular Huben bitartez, enpresetan praktikak eginez prestatu dira:

gazte

Euskadiko ingurumen-hezkuntzako zentroen sarea kudeatzen dugu, lau egoitza dituena: bi Bizkaian (Urdaibaiko Ekoetxea eta Meatzaldeko Ekoetxea) eta bi Gipuzkoan (Txingudiko Ekoetxea eta Azpeitiko Ekoetxea).

Ekoetxeak 2021ean:

+ 0
bisitaldi

Ihobe Jasangarritasunerako Udalerrien Euskal Sarearen Idazkaritza Teknikoa da. Udalerriek eta administrazio publikoek osatzen duten sare horrek 20 urteko ibilbidea egin du ikuspuntu oso batetik Euskadiko udalerrien jasangarritasuneko politikak koordinatzeko plataforma moduan.

Udalsarea 2030eko kideak 2021ean:

euskal udalerri
Ihobek eta Energiaren Euskal Erakundeak (EEE) ASTEKLIMA antolatzen dugu, Euskadiko Klimaren eta Energiaren Astea. Bigarren edizioan, 2021eko irailaren 24tik urriaren 3ra Euskadiko txoko guztietara zabaldu zen, eta lortu zuen:
+ 0

jarduera

toki erakunde

biltzen dituztenak

pertsona

EAEko Hiri Hondakinen Koordinazio Organoa (HHKO), Ihobek koordinatutako Idazkaritza Teknikoa duena, arduratzen da Euskadin Hondakinak Prebenitzeko Europako Asteko jarduerak koordinatzeaz.

Euskadin, 2021eko edizioan,
Hondakinak Prebenitzeko Europako Astean egin ziren:

ekintza